lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 37

Publicerad 2013-05-17 20:18:45 i USA,

Har haft fantastiska dagar i San Francisco med att få besöka fantastiska platser o träffa underbara människor!
Bara nu igår så besökte vi nationalparken Yosemite Parc och den va helt magisk att gå i. Vi fick se fantastiska träd som var hur stora som helst, underbara berg o vackra vattenfall. Det var som att titta på ett vykort. USA har otroligt vackra landskap som man kan bara föreställer sig annars i sitt huvud.
Upptäckte för en liten stund sen att jag är nu 23år. En liten klump i halsen uppstod av att ja inte är där jag alltid annars har firat mina födelsedagar. Då ja alltid har varit med min familj o en öm moder som lagar fantastiska maträtter FULLA av kärlek!
Men nu är det mindre än en månad kvar tills jag är hemma igen i uppsala o jag vet att mina vänner kommer o göra allt för att få min dag perfekt.
Nu är det dags för lite sömn så att jag kan orka med min dag.
FÖR DE ÄR MIN FÖDELSEDAG IDAG!!!

Kommentarer

Postat av: Dilan

Publicerad 2013-05-18 00:15:22

Grattis på födelsedagen!!!!!! :D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela