lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 33 Gatsby

Publicerad 2013-05-16 03:07:18 i Film o musik, USA,

Igår gick vi till en biograf några kvarter från hostlet o såg filmen Gatsby.
Den var riktigt bra! Hade hört att den skulle vara snarlik Moulin Rouge så mina förväntningar var skyhöga. Och så bra var den tyvärr inte. Men lätt värt o se!
Kommer lätt försöka köpa filmen när den kommer ut!
Musiken var helt fantastisk och man kunde inte bli annat än förälskad i Leonardo Dicaprio, än en gång!
Se den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela