lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 30

Publicerad 2013-05-12 06:33:13 i USA,

En månad har vi nu varit i USA och fort är verkligen ett ord som man kan använda i detta!
Vi lämnade tillbaka brunstiga bruntan (bilen) idag vilket va sorgligt.. Tvättade rent henne på en carwash igår kväll i mörkret, hade ingen större aning vad vi gjorde. Men ren blev hon o kämpigt o lämna henne va de!!
Kanske en önsketanke till födelsedagspresent..? Sådant önskar sig medelsvensken sig i 23års present.
Vi befinner oss nu i San Francisco där vi kommer att vara i 9 dagar till. Kommer kännas konstigt att stanna på ett o samma ställe så länge. Men det ska nog bli bra ändå! Mycke hemlösa ser man här vilket är jobbigt. Men på våra gata där vårt hostel ligger, finns det inte lika mycke vilket är skönare.
Vi bestämde oss bara för att gå runt lite idag o titta i affärer. Jag har hittat en ersättare till min gamla bikini på Victoria Secret! Nu är de bara underdelen kvar sen så är ja redo för sommaren!!
Dags o leta super Market för middagsplaneringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela