lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 28

Publicerad 2013-05-10 08:34:30 i USA,

Efter att ha gått upp tidigt med min träningsvärk som sitter som en smäck runt mina lår,för att försöka ta oss till Heart Castle som finns i San Luis för andra gången. Så failade vi för att paret innan oss tog dem sista biljetterna! Så vi bestämde oss att fortsätta vår resa upp mot San Jose. Och då måste man självklart passera underbara Big Sur, Carmel och Monterey. Men för att vädret växlade en hel del o det var rätt klurigt o hitta platser o stanna på, så tog vi några få bilder så fort vi fick chansen, men sen var det bara o åka vidare igen.
Nu ikväll har vi ätit italienskt i San Jose och bor på ett mysigt hotell en natt, innan det är dags o röra oss vidare mot San Francisco!
Ska bli riktigt skönt att få stanna på en plats en längre stund för omväxlingens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela