lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 27, jag är fri

Publicerad 2013-05-08 21:10:08 i USA,

Har precis kommit tillbaka till hotellet efter att ha sprungit på en av San Luis vackra stränder som befinner sig precis vid hotellet.
Må att jag fortfarande är förkyld, men de är inget jag orkar ursäkta mig på längre. Jag sprang i lite mer än en timme, så åtminstone 5km måste ja ha joggat med lite pauser, eftersom ja annars klarar 5km på band i 30minuter hemma.
Jag fick en sån fantastisk känsla då jag gjorde det att jag verkligen är fri.
Jag är FRI!!
Jag är lycklig, känner inga större problem mer än saker som egentligen inte ens är värda o behöva bekymra sig för.
Jag kände mig så full av liv att ja va nära på att gråta av glädje!
Ja sprang o flåsade som ett as samtidigt som jag inte kunde sluta le. Alla ja mötte kunde se min glädje (och mitt roliga springsätt) så dem gav mig sina leenden tillbaka.
De som fattades va att ja gärna skulle ha velat lägga ut ett jätte vrål av glädje, som Ronja Rövardotter! Men dem skulle säkert ringa psyket om dem såg mig. Så de va bäst o låta bli.
Nu är de dags för sen frukost o fortsätta njuta av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela