lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 24

Publicerad 2013-05-06 17:23:42 i USA,

Vaknar och känner stor smärta i halsen. En av halsmandlarna har svullnat upp och det gör fruktansvärt ont att svälja. Så här har mina morgon o kvällsrutiner sett ut den senaste veckan. De är troligtvis så för att vi har AC på i bilen hela tiden. Samt är ja sjuk hela tiden med en riktig förkylning som nästan aldrig vill gå över!
Tror att den uppstår för att jag sover så lite om nätterna, men ändå vill inte min kropp stängas av även om ja lägger mig i tid. Försökte lyssna på lugn musik, svara på mail för att bli trött, försöka lite med avslappningsövningar. Men ingenting händer..
Några tips gott folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela