lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Torsdag!

Publicerad 2013-03-07 22:52:23 i Allmänt,

(HA! Upptäckte precis när kortet laddades upp att de står en främmande man under mig o Malin. Hysteriskt roligt!)
Idag efter jobbet tog sig en lagom borta-i-huvudet-Louise sig till Paula där hon fick sällskap av en Malin, en Anneli och en Fanny.
Det tyckte Louise om.
Hon blev även bjuden på hembakta scones o smoothie som är en av de bästa sakerna hon vet.
De blev en hel del prat om allting och Louise lyckades nästan slå i huvudet i bordet för att hon va så trött (att nicka till lite lätt är överskattat). Men hon fick ett litet ryck väl hemma igenom genom att äta massa frukt. Så hon sprang runt o röjde massa papper, slängde sjukt mycke tidningar, hittade läskiga räkningar som kunde ha slutat illa samt dammat nästan ÖVERALLT! Mycke stolt Louise!
Nu håller hon på att skriva en fantastisk lista på en massa skit hon måste se till o få överstökat imorgon innan hon ska se sina underbara vänner igen på kvällen.
Hon ser inte så mycke fram emot de..
Måste bara säga att hon även igår va på gymmet IGEN och det gick ändå helt okej! Avslutade kvällen med en Wilhelm o hemmagjord pizza. Kankse inte de mest ultimata efter o ha gymmat, men de orkade inte Louise tänka då. Hellre de med hemmagjord sallad än o köpa en flottig pizza någon annanstans!

Kommentarer

Postat av: snyggeli ;)

Publicerad 2013-03-08 17:16:18

HAHA!! När är bilden tagen?????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela