lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Torsdag

Publicerad 2013-03-21 22:29:13 i Allmänt,

Har haft en väldigt upp o ned dag idag. Började riktigt bra tills ja vart cptrött på jobbet o nästan somnade på en elev..
Men kunde piggna till efter att ha varit ute samt däckat i personalrummet på min rast.
Tog även en tur till mina föräldrar där ja träffade pappa o syskonen på lite pannkakor. De blev en kort men trevlig stund. För efter det tog jag mig till gymmet!
Upptäckte att mitt psyke är superkasst och att jag kanske borde ha med någon som pushar mig för o kunna lägga i en högre växel.
Får hoppas på en bättre gång imorgon. Nu är det dags o försöka röja lite innan jag ska sova i den här lägenheten (än en gång).
Ha de så gött allesammans!
Vill ha solblekt hår och brun hy. Snart så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela