lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Tisdag

Publicerad 2013-03-12 17:03:01 i Allmänt,

Jisses vilken träningsvärk jag har i baksida lår efter gårdagens träning! Kommer bli spännande o se hur den känns imorgon PLUS med min träningsvärk som ja hoppas från idag även kommer o komma.
En spännande onsdag så o säga!
Igår va en sån jävla skitdag för mig. Skönt o träna för o ta ut lite frustration, men de räckte inte. Väl på jobbet ville ja bara tagga till mot kunderna som jag ansåg inte va snälla mot en.
Kände en sådan frustration o ångest på vägen hem från jobbet att väl hemma behövde ja hålla i mig i diskbänken för o försöka andas normalt.
Alla mina planer hade spruckit.
Ja vet att jag har sagt att ja vill vara ung o dum, lära mig utav mina misstag. Och nu på ett sätt har jag lärt mig något. Samt kan ja äntligen se att det inte är jag som har gjort något fel i den här soppan.
Ett stycke Paula o Anneli kom över o tog hand om mig. Mådde hur bra som helst efteråt. Nästan lite för bra..när man bara vill bråka o störa tjejerna hela tiden då dem pratar. Eller att vi asgarvade mot töntiga youtube klipp.
Då har man varit ledsen lite för länge. Så de va bara o få ur mig massa flum så hoppas ja på en ännu bättre kväll o dag imorgon!
Ikväll blir ja antigen hemma o göra lite sysslor. Eller så drar ja till oliwen o kollar fotboll med lite vänner.
Får se hur död man är efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela