lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

The graduate

Publicerad 2013-03-24 22:25:04 i Film o musik,

Så var den dagen avklarad!
Gym som gick så där, jobb som ja orkade ta mig igenom gott o väl! För o sedan ta mig hem o få finbesök av syskona Nilsson!
Skämdes så för mina påskliljor! Dem luktar verkligen skit!! Ja undrar va dem egentligen tänkte när dem klev in här. Som tur var, va dem så snälla mot mig o ljög om att dem inte kände någonting.
Avslutade kvällen med o göra lite sysslor för o sedan se filmen The Graduate!
Jätte kul o se en ung Dustin Hoffman! Samt att nästan alla låtar va från Simon & Garfunkel. Man fick ha överseende om att den gjordes 1967 med kvalitén. Men ändå en film man ska ha sett tycker ja:)!
Dags för lite bok o sen sova.
Underbara söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela