lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Sex and The cityafton

Publicerad 2013-03-18 19:37:08 i Allmänt,

Efter några timmars arbetande på jobbet, en stund på gymmet med fokus på rygg o biceps (ådrorna syntes som fan! Lite läskigt, men hysteriskt coolt på samma gång) och härlig matlagning så kunde ja inte låta bli o köra lite sex and the city med en martini i handen! Och de känns heeeelt underbart! Ska försöka göra lite sysslor senare i lägenheten! Men de sa ja igår med;). Gör lite, men de blir inte så jätte stort resultat. Eller de syns bara inte! Gör saker som inte är de första man ser när man besöker de här stället.
Hittade förresten min äskade bok som ja jämt fick höra när ja va liten, på mitt jobb idag!!
Kommer definitivt läsa den för mina barn när de är dags för dem o sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela