lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Problem fixaren/lösaren?

Publicerad 2013-03-11 13:24:48 i Allmänt,

Från att ha haft en underbar helg som avslutades med stora krokodiltårar från min sida, kände jag att det var dags o börja lösa lite saker i min vardag. 
Vad som är skönt o veta även om jag är super klumpig o klantig, är att jag ändå försöker lösa problemen så fort som möjligt.
Så det är det jag försöker göra nu. Jag ringer runt om försäkringar samtidigt som jag pratar känslor med vänner. Jag öppnar upp mitt hjärta och berättar sanningen.
Jag hoppas verkligen bara att det är värt kämpandet..
Suttit i telefonkö till motormännen för att ja har en liten fråga jag måste höra med dem om. När jag väl kom fram efter att ha flyttats runt i olika telefonlinjer så får ja den sköna frågan:
-Är du medlem hos oss?
-Nej tyvärr det är jag inte.
-Då får du ta informationen som finns på hemsidan. Den hoppas jag kunna hjälpa dig med dina frågor.
-Så du vet egentligen alla svaren på mina frågor jag har ställt dig, men kan inte säga dem för att jag inte är medlem?
-Precis.
Fuckers..
Va ändå hur skönt som helst o ta sig till gymmet sen med Paula o rensa tankarna lite.
Har bästa schemat denna vecka med jobb där ja börjar sent så att jag kan gymma innan o slippa alla människor som paxar alla maskinerna!
Kommer bli så himla nice.
Men nu är de dags o jobba! Louise, out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela