lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Pimpsi

Publicerad 2013-03-13 22:57:31 i Allmänt,

Har än en gång lyckats ta mig till gymmet nu på morgonen! Så jävla skönt! Tråkigt o inte kunna göra de imorgon bara.. Men må så va! Har ändå en skön(vidrig) träningsvärk som säkert kommer utökas imorgon.
Efter det fick jag sällskap av mina föräldrar där dem tittade förbi en snabbis, va jätte mysigt. Och efter de blev de några timmars jobb för o sedan avsluta kvällen med o vara med Pimpsi. Så jääääävla mysigt! Massa prat om allt mellan himmel o jord. Tråkigt när timmarna rinner iväg så fort bara..
Men nu är ja riktig trött så nu hoppas ja på att kunna få en ordentlig sömn i mig. De är melodifestivalen på dagiset imorgon så då gäller de o klä upp sig extra fint!!
Nassi nassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela