lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Nattens goda råd efter gårdagens alla händelser

Publicerad 2013-03-21 22:44:11 i Allmänt,

Råd 1.
Jobbar du inom handel så gå ALDRIG fram till en kund o börja ge komplimanger om kundens gravida mage för o sedan få panik o avbryta mitt i meningen för att kvinnan kan bara ha REJÄLT med bukfett!
De blir bara dålig stämning för er båda.
Råd 2.
Tappar du ena vanten på bussen o vet att bussen har i stort sett hört dig svära utanför om de så att han står o väntar på dig så gå gärna o knacka artigt på dörren o förklara läget så att du får tillbaka din vante.
De är bara jobbigt o behöva gå till andra sidan vägen o vänta tills bussen vänder och kommer tillbaka så att du måste hoppa på då o förklara läget där istället.
Råd 3.
Blir du hotat av en helt främmande människa på facebook som är din väns, flickväns vän pga av en bild där du står med honom o bara flummar dig. Va tydligen inte mogen o vuxen som jag försökte vara. Va istället lika vidrig o omogen som hon verkar vara då. Hennes vägar verkar tydligen ha gått igenom på så sätt..
(ju mer crazywoman man är, desto mer vinner man på de).
Sen en liten hälsning till denna främmande människa som jag aldrig har sett, vill jag bara säga
DU ÄR STÖRD!
Jag tycker synd om dig som verkar ha ännu sämre självförtroende än vad jag har så att du försöker visa en "tuff" sida, vilket bara är hur omoget o märkligt som helst.
Jag hoppas att du inser de du gjorde var väldigt barnsligt och att du jobbar med dig själv så att du inte får världen emot dig en dag.
Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela