lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Lördag

Publicerad 2013-03-23 18:02:48 i Allmänt,

Gu är lite smådöd efter jobbet idag. De där med vila är överskattat i min värld.
Igår efter jobbet drog ja o Wilhelm till gymmet så skulle vi se hur de gick om man pushade mig. De gick bättre än va jag hade trott, de va grymt!
Visste att ja hade muskler, men att jag inte hade psyket till o motivera sig själv. Men nu jävlar!!
Två timmar senare fick ja lämna stället, de va sköönt.
Nu om en stund kommer Kim o Malin till mig o de ska bli jätte mysigt.
Men Inge vila här heller! Nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela