lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Jahapp

Publicerad 2013-03-24 09:53:55 i Allmänt,

Så står man utanför gymmet o upptäcker att dem inte öppnar förrän kl prick tio.. Så de va bara att gå o handla lite lunch inför jobbet o vänta i solen en liten stund tills dem öppnar. De kunde ha varit värre;). Svullnaden i pannan har lagt sig lite vilket va väldigt skönt! Ja hoppas på att kunna täcka de bättre nu innan jobbet.
Körde en ganska lätt frukost idag för att de blev så sent med de så ja hoppas på att inte få håll nu. Hemmagjord smoothie med mango o banan, samt en skål mannagrynsgröt. Mumms!!
Önska mig lycka till på både gymmet P träningen! (Fjärde gången ja gymmar den här veckan, go me!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela