lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Intressant lördag

Publicerad 2013-03-24 01:23:45 i Allmänt,

Well..de va en intressant kväll.
Först o främst va de fokus på earth hour (hoppas du gjorde desamma) samt baka banankaka med Malin, Kim o Paula.
De va spännande o försöka koka vatten i mörker. När vi sedan ska öppna den kondenserade mjölken som hade varit i kokande vatten i över 2 1/2 timme så stänkte den heta mjölken rätt upp..rakt på min panna..
Gjorde rätt ont, lite hud försvann även! Krigsskada? Hur tuff låter man inte av att ha fått het kolasås i pannan?!
Så efter att ha haft olika kalla burkar av tacosåser mot pannan för o svalka brännan, så va de dags för Kim o ta sig hem.
Precis när hon har stänkt dörren hör ja o Paula en smäll. Inte kunde Kim ha tagit sig ner till yttredörren så snabbt?
Så när ja kikade ut i trappuppgången o tänder lampan så hittar ja en stackars skadad Kim ligga mitt på golvet!! Jag hoppas verkligen på att de är en stukning som snart kommer bli bra igen! Stackars liten..
Nu ligger ja o ser lite på SATC o hoppas på att brännmärket kommer att försvinna tills imorgon!
Imorgon blir de en intensiv dag med gym, jobb, möte med syskona Nilsson och sen hoppas ja verkligen på kvalitetsafton med mig o mina böcker!
Sov så gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela