lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Bättre dag idag

Publicerad 2013-03-06 12:50:44 i Allmänt,

Åh, snacka om bättre dag idag.
Vaknade igår o kände mig hängig. En viss människa tog över mina tankar o energi så att de har svidit inom mig hela dagen. För o sedan upptäcka på jobbet att min kamera har gått sönder. Då är de någon som har förstört den på festen ja va på i helgen o de kändes lagom kul. Samt att garantin har gått ut så de är bara o hosta upp pengarna om ja ska kunna använda den i USA. Och att man måste försöka laga glaset på sin mobil eftersom ja lyckades paja de förra veckan..ingen lust alls. Skulle dra o gymma med Paula på kvällen, upptäckte att mitt gymkort har gått ut. Gjorde fel när ja skulle söka visum till USA så ja fick betala en sjuk summa mer än va tjejerna gjorde.
Kände mig sjukt ledsen, utanför av vännerna, ensam, dålig. Va inte långt ifrån o gråta ska ja tala om.
Så när ja låste in mig i lägenheten o tröst åt min muffins så kände ja bara "nej nu jävlar!" Så drog ja till gymmet med Paula ändå o de behövde ja verkligen! Man kan ju för fan inte sätta sig hemma, äta skit o tycka synd om sig själv. Bara o försöka igen! Och gymma va verkligen de ja behövde. Väl hemma igen kämpade ja på med de där jävla visumet o efter halv tolv någon gång vart ja äntligen klar med skiten! Så jävla skönt.
Hoppas verkligen på en bättre dag idag. Sitter på baksidan på mitt jobb nu o njuter av solen med en kopp te o bara bra musik!
Kvalitetstid på hög nivå

Kommentarer

Postat av: elsa

Publicerad 2013-03-07 08:32:48

åh vilket härligt inlägg! först blev jag ledsen och tyckte så synd om dig och tänkte att världen är så grym ibland. Men du ba tog du dig ur det hela direkt, kämpade på och var lika grym tillbaka!! I ett och samma inlägg! Snacka om att vara en inspirerande förebild! You go girl!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela