lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Välkommen hem pappa

Publicerad 2013-01-30 22:01:05 i Allmänt,

Pappa kom äntligen hem igen. Fick höra de som en chock idag o jag kunde inte bli annat än glad! Så de va bara o skynda sig hem till mitt barndomshem efter jobbet o göra lite sysslor innan han kunde komma hem.
Jag vet att du kommer att gå till sjukhuset i stort sett var o varannan dag, men jag är så himla glad att du ändå kan få komma hem till din trygghet istället för o vara på ett stelt sjukhus.
Nu håller vi alla tummar som finns inför tisdag på att cancern inte har spridit sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela