lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Ut med julen! Vill ha vårkänslor!

Publicerad 2013-01-07 18:30:22 i Allmänt,

Vet att de bara är januari, men jag är redan trött på vintern. Jag vill ha Snödroppar, Blåsippor och Tussilagor! Jag vill ha vårkläder som är färggranna och vårjackor!!
Jag vill ha sol o värme!!
Kunde inte låta bli att när ja kom hem från gymmet (som btw, gick jätte dåligt..är visst fortfarande inte helt frisk) så hade jag på mig min vita älskade klänning som jag älskar.
Ville även ha något skönt på mig som inte va mjukisbyxor.
Ge mig sol o värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela