lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

USA planer!

Publicerad 2013-01-28 23:18:37 i USA,

Idag släpade jag mig in till stan en stund för o möta upp Anneli o Paula så drog vi till rese informationsbyrån Kilroy, där dem kunde berätta för oss viktiga saker inför USA!
Fick massa bra information samtidigt som man fick höra annat som gjorde en sjukt förvirrad. 
Reseförsäkringar är min mardröm..
(bilder från förra veckan då vi planerade ännu mera USA)
Men nu är i alla fall bilen hyrd o klar! Ska bli så jävla kul o köra med den! Samtidigt som man är skitskraj! Men de är bara o köra på! Bokstavligt talat.
Fick även försäkrat att bästa bankkortet o ha utomlands som tar minst ränta är ICAkortet, så ett sådant ska jag försöka se till o ordna!
Samt massa annat om bra områden, hotell o ställen man borde undvika.
Lite tokigt att kvinnan som hjälpte oss fick mitt körkort, men lyckades ändå skriva på beviset om hyrbilen att jag är född 1983..hur lyckas man..?
Anneli med mysHugo!
Paula som har sökt som en galning i detta. Sjukt imponerad!
Så nu när jag kom hem så däckade ja i några timmar för o sedan ta mig upp o laga middag. De blev smörgåsrån med leverpastej o te.
En riktig brakmiddag för en som för tillfället har stor aptit!
Satt o läste på lite om Miami o Key West o antecknade de som intresserade mig. I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela