lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Trött..

Publicerad 2013-01-29 09:50:52 i Allmänt,

Sov så himla taskigt inatt.. Va på sånt himla dåligt humör så ja kunde knappt slappna av! Helt plötsligt va klockan 05.00!
Började tänka på utgifter inför USA som inte är så där jätte lockande o lägga ut. Men vad ska man göra..?
Samt så fick ja för mig att världen va emot mig o då vart ja förbannad på allt. Så himla moget..
Egentligen skulle ja behöva sova mera, men samtidigt är ja rädd o vända på dygnet med tanke på att ja ska försöka ta mig till jobbet imorgon. Måste se till o bli frisk nu..
Nu har jag definitivt inte råd o vara sjuk om en utgift på en ny dator även måste läggas ut!

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2013-01-29 20:05:23

Det var internationella "världen är emot mig"dagen. Jag kände PRECIS likadant och det har fortsatt idag (tänkte att man ska väl dra ut på festligheterna när man kan).. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela