lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Torsdag!

Publicerad 2013-01-31 19:04:59 i Allmänt,

Vad hände med veckan?
Jag har varit sjuk o jobbat två dagar. Men snart är de helg o jag fattar verkligen inte hur det gick till..men de gör mig verkligen ingenting!
Har jobbat 9.00-17.30 idag. Dagen har gått rätt fort, men jag är sjukt nervös över att jag har bytt för många blöjor på barn med risk för magsjuka..
Lukten sitter fortfarande i näsan o då va de ett tag sen jag va där.
Tog mig förbi stan o handlade lite smink som va viktigt o ha. Sjukt jobbig utgift o lägga ut bara.. men måste man så måste man.
Ikväll tänker jag nog se Django o bara mysa hemma!
Måste bli frisk nu, finns inget annat på schemat.
Ha en mysig torsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela