lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

The hobbit!

Publicerad 2013-01-07 01:22:44 i Film o musik,

Nu ikväll har jag o Paula gått för o se The hobbit. Jag tyckte den va helt okej! Blev lite fundersam under en scen, men annars hade ja inte så mycke o tillägga. Jätte jobbigt o se att gandalf ser mycke äldre ut i de här filmerna till skillnad från härskarringen som ändå ska anses komma efter de filmer som görs nu med honom. Jaja! Ska bli sjukt kul o se Mikael Persbrandt i nästa film!!!
Dags o sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela