lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Olof Palme

Publicerad 2013-01-04 17:37:57 i Allmänt,

Efter att hela gårdagen bestod utav o kolla igenom säsonger av Sex and the City så kände jag för o brya trenden helt idag genom att läsa igen lite tidningar samt kolla igenom de två andra avsnitten om Olof Palme.
Jag hade de lite svårt o hänga med ibland (trög som man är) men de hindrade mig inte från att ändå tycka de va intressant.
Efteråt kunde jag inte låta bli o göra ett test för o se vilket parti som jag lutade mest mot att vara.
Hoppades på att vara mer Socialdemokrat eller något mer åt  vänster som möjligt. Och så får ja resultat om folkpartist..wtf?
Så mina research får jag se till att kolla upp lite extra innan jag vågar mig på ett sådant test igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela