lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Nyårslöfte

Publicerad 2013-01-02 00:55:19 i Allmänt,

Har ni något nyårslöfte?
Jag har en tanke på o testa stenhårt på att inte äta godis på vardagar.
Låter skitlame, men de kan bli jävligt intressant!
Bakverk, chips o annat ska ja kunna få äta (går inte o hindra). Glass är ett måste på somrarna och då spelar de ingen roll när på dygnet man äter de.
Men godis, de är inte min största fälla. Så vad sägs om att testa på att motstå det helt då!
Finns alltid godis på jobbet, så varför inte bara gå förbi den påsen o ta en frukt eller liknande istället för o äta de.
(dock bara efter detta inlägg gjorde mig sjukt godissugen...kommer bli spännande detta o se hur de kommer o sluta)
Men i vissa situationer kommer jag faktiskt inte ha några hinder alls. Som när jag är i USA. Hittar jag Skittles så tänker jag inte tveka en sekund med o handla de!!
Så sjuuukt gott!!!!!!
Träning ska jag även försöka o köra på som jag gör nu mera, om inte lite extra till o med.
Fick reda för en liten stund sen att jag inte kommer o jobba imorgon. Att jag är ledig hela veckan. Känns lite märkligt, men allt kan hända så vi får se!
Nu är de nog dags o försöka sova. Ha de så bra hörni så hörs vi imorgon!
Nassi nassi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela