lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Middag med familjen<3

Publicerad 2013-01-04 17:50:08 i Allmänt,

Om en timme är de dags för mig o bege mig in mot centrum för o träffa min härliga familj! Kommer inte få krama någon dock vilket kommer o vara synd med tanke på att jag nyligen har varit sjuk... Ska även försöka få i mig i stort sett dagens första riktiga måltid (om inte lite mannagrynsgröt räknas som frukost efter 13.00 och smörgåsrån till lunch vid 16.00). Vilket kommer o bli väldigt spännande. Vet inte om man varken kommer våga testa sig på vin eller varmrätt..kanske bara förrätt o vatten..trist..
Men sjukt mysigt kommer det ändå o bli!
Den här bilden togs för ca en vecka sedan hemma hos mig syster och hon gjorde världens godaste middag! Jag undrar lite hur detta kommer o kunna toppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela