lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

måndag

Publicerad 2013-01-14 21:47:21 i Allmänt,

Idag har det varit jobb på Scorett o de har gått ändå helt okej! Fått många gapskratt av min kollega så att man blir nervös att man kommer o tänka på något roligt hon har gjort som slutar med att man råkar spotta av skratt på en kund som man senare ska hjälpa. Skulle aldrig få några kunder dit igen då antar jag..
Fick en trevlig överraskning idag då jag skulle in på personaltoan som vi delar med tre andra äckliga butiker så hittar ja själva Hertiginnan av Uppsala stå o färga sitt hår under handfatet!
Va ju bara o gå tillbaka o försöka andas långsamt så att man inte skulle kissa på sig. Skulle inte heller ge oss mer kunder..
Fantastisk bild!
Väl hemma sedan har jag bara gjort lite sysslor som behövdes göra, men inte mycke alls. Vilket va väldigt skönt!
Efter maten bestämde jag mig för o unna mig lite frasvåfflor o jisses va de va gott!!
På något sätt får de mig o tänka på en händelse då jag åt frasvåfflor hemma hos min mormor när jag va liten. Har inte alls någon koll på när de var eller någonting. Men jag minns en värme av våfflorna i magen o kärleken från min mormor.
Så när jag stod upp o hängde vid min stora diskbänk där ja åt mina nygräddade våfflor så kunde ja fortfarande känna den värmen som jag fick då.
De va en underbar känsla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela