lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Magsjuka va de ja..

Publicerad 2013-01-03 02:02:22 i Allmänt,

Ligger o lyssnar på lugn musik samtidigt som ja försiktigt dricker juice o tittar tomt ut mot fönstret där ja ligger i min säng.
Va inte helt hundra på hela dagen. Fick därefter reda på att fler av mina vänner också har blivit dåliga. Må de bara inte vara maten från festen! Tvivlar på de, men man vet ju aldrig. Mår lite bättre nu, men skoja inte att man är på sin vakt! De enda ja skulle vilja nu är o sova bort allt, men tröttheten har som försvunnit ur mig.
Jag är glad av ingen är här o ser mig nu, men får ändå en längtan efter att någon kunde smeka min kind o säga att han fanns här hos mig.
Kom o gör det snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela