lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Kvalitetstid

Publicerad 2013-01-07 20:15:52 i Allmänt, Mat o dryck,

Sitter o äter någon fisksoppa som är riktigt god! Märkligt hur titeln börjar dock med "festlig". "Festlig västkustsoppa". Undrar hur den ofestliga smakar...
Till de har jag hemmagjorda Ciabatas som jag har gjort!
Tips på att få dem extra bra är att ta ut dem I TID ur ugnen o se till att ha maxvärme då du ställer in dem, men SÄNK när dem väl är där inne till rätt grad! Annars slutar de med att brandlarmet tjuter o du står o sliter i balkongsdörren som är lite trasslig o öppna...
Men nu ska jag bara slukas in i någon av böckerna! Vet inte riktigt vilken bara.. Vill egentligen bli klar med Hundraåringen innan ja gör något annat. Samtidigt som de är svårt o inte vilja titta i USA boken nu när de ändå börjar bli dags o kolla upp vad man vill se o göra där innan avfärd!
Får ta mig en funderare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela