lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Julklapp!

Publicerad 2013-01-10 21:54:04 i Allmänt,

Nu idag har jag gymmat med dem här tre grabbarna. Jisses va de va svårt o försöka koncentrera sig på träningen när dem sa så mycke dumheter hela tiden så man inte kunde sluta skratta.
Får se om man ens får någon träningsvärk nu då med tanke på att de blev en heldel väntande mellan varandra.
Imorgon blir de gym igen med dem o vi hoppas på att de blir bättre då.
Sen efter "träningen" åkte ja till dagiset där ja fick en trevlig överraskning av föräldrarna som hade gått ihop med en julklapp till mig!
Hade jag inte alls trott att jag skulle få!
Jätte snällt utav dem. De va en chokladask som jag säkert kommer goffa i mig på söndag eller den stund då ja vet att ingen kommer kunna se mig o att jag är ensam ett tag!
Var även barnvakt idag igen o de gick också hur bra som helst. Super fina barn!
Får se om man blir de någon mer gång nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela