lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Jordgubbar+vitchoklad=KÄRLEK

Publicerad 2013-01-12 18:50:22 i Mat o dryck,

Hade köpt färska jordgubbar som skulle ha ätits igår men som blev bortglömt. Så istället passar jag på nu att dricka lite av vinet som blev över samt doppa jordgubbarna i smält choklad.
FY SATAN VA GOTT DE ÄR!!!!!
Efter jag har doppat dem o chokladen så lägger ja dem på bakplåtspapper så att chokladen stelnar.
Se även till att Jordgubbarna är torra efter att du har sköljt dem så sätter sig chokladen bättre!
Finns få saker som kan slå detta!!!
Nu blir de o åka till Paula för o planera USA för o sedan köra en runda biljard! Va en evighet sen jag spelade det sist så håll tummarna på att jag kommer få ner någon i hålen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela