lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Femtio nyanser av frihet

Publicerad 2013-01-05 19:06:29 i Dagens inköp,

Jisses vad glad jag blev när ja tittade i min brevlåda och hittade sista boken av trologin Fifty shades of Grey! Ångrar lite att jag inte beställde den på engelska för de hade varit bra träning för mig.. Men skit samma, jag har sista boken nu!!!
Så nu ska ja bara läsa klart min bok jag håller på med nu (och jag hoppas verkligen att de kommer att gå fort) så att jag kan dyka in i den här!
Sen mina vänner kommer jag att vara rätt okontaktbar i några dagar. Men jag hör av mig när ja är klar med boken!
Kan inte lova att jag kommer vara något vidare glad bara..
Vad ska man läsa efter detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela