lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

dream a little dream of me

Publicerad 2013-01-14 21:47:35 i Allmänt,

Ligger i sängen redan o de känns hur bra som helst! Börjar redan bli rätt sömnig. Ligger o lyssnar på massa Edith Piaf (som är hur awesome som helst) och Mamas and the Papas sång Dream a little dream of me. Känner mig rätt så avslappnad o lugn, vilket känns samtidigt rätt märkligt. De är sällan jag verkligen kan känna sånt.
Hoppas på att få kunna sova riktigt gott inatt
134fe3fab74bc0642beed428bb8ca6e0_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela