lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dags o lägga sig

Publicerad 2013-01-28 23:22:23 i Allmänt,

Nu är de dags för mig o röra till sängs för o läsa lite gamla tidningar o kanske lite mer USA. Vem vet!
Måste även visa att min pappa o bror satt upp min älskade sänglampa förra veckan! Och nu kan ingen slå i huvudet på grund utav den mera!
Den sitter till o med så högt upp så att jag inte når till den när jag ligger helt nerbäddad i sängen o försöker sträcka med armen!
SÅ HÖGT sitter den alltså!
(Med andra ord, helt normal höjd för normallånga människor...)
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela