lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Cena con la familia!

Publicerad 2013-01-05 19:01:56 i Allmänt,

Igår var middagen med familjen och vi åt på Il Forno! Sjukt mysigt ställe med goood mat!
Hade bara oturen med att jag inte kunde äta någonting.. Beställde en förrätt med tigerräkor som va upphettade med olja, vitlök och chili som jag annars älskar o äta hemma! Jag fick i mig två räkor sen tog det helt stopp.. Sjukt trist.. Men att bara få vara med familjen gjorde mycket! Mådde nog lite bättre till o med när ja gick därifrån. Tänk va lite sällskap kan göra mycke även när man är sjuk!
En av många härliga skålar
Så vem kunde ha anat att jag mindre än två dygn tidigare stod framåtböjd över toaletten och pratade om städerna "Hurva" och "Hjärup"??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela