lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Bus-busspojke

Publicerad 2013-01-28 10:41:42 i

Måste säga att förra veckan va lite spännande med att ja skulle ta mig till jobbet en morgon. Satt på bussen in mot stan så ser ja hur en gammal kvinna kliver på med en stor, jobbig väska. Så jag ställer mig upp o går längre bak på en gång för o ge henne en plats.
När ja sedan vände mig om för o se hur det gick så upptäcker jag att hon står precis bakom mig o ler! När ja tittar runt henne så ser ja att en 13årig POJKE hade sett då ja reste mig o skyndade sig snabbt med o ta den! Jävla unge!
Hon tackade ändå för min fina tanke i de hela.
Mannen som satt mitt emot ryckte på axlarna o log mig. Ja gjorde samma sak tillbaka. När han sedan klev av så sa även han att de va en fin tanke av mig. Får se de som dagens goda gärning. Även om de inte gav något vidare resultat..
Så efter de skyndade ja mig till resecentrumet o ordna månadskort, så tyckte jag att ja gjorde mig förtjänad en latte!
Efter de trodde ja, för att ja är känslig för kaffe, orsakade att jag inte mådde något vidare den dagen.. Resten av helgen har jag legat med någon form utav influensa..
Är inte bra än.
Fml..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela