lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Biljard!!!!!

Publicerad 2013-01-13 10:22:42 i USA,

Igår åkte jag hem till Paula där ja möttes upp av en Anneli också så planerade vi lite mer USA. Hotell i Miami och flyg hem är härmed bokat o klart!! NICE!
Foto av Freehand Miami Hostel, Miami Beach
De blir ett asfint hostel i Miami som vi ska mysa i med 5andra människor! Hoppas de är lika fräscht i verkligheten så som de är på bilden.
Sedan blir de även så att vi kommer o anlända i Sverige igen den 7juni kl 10.45.
Stå vid Arlanda då med ballonger o skyltar!!!
Efter de gjorde vi förtjänta att möta upp en Malin för o dra o spela biljard o dricka bira.
Hur jävla nice som helst! Kände oss som riktiga män
Sjukt taggad Anneli
Älskar att jag o Anneli vann hela tiden men att de inte va för att vi fick ner åttan i slutet.
Kvällens bild. Paula du är ju skit söt!!!!!!!!
Jag testar mig fram hur man ska skjuta med "pinnen" som jag sa hela tiden
Upptäckte även att den fungerade o använda till andra sätt med.
Sjukt härlig kväll! Kom inte hem allt försent heller så jag har kunnat vila ut mig rätt ordentligt nu på morgonen.
Om en timme är de dags o röra sig till jobbet! Har knappt jobbat på hela veckan så jag har tyvärr blivit rätt bekväm hemma, hoppas att de ändrar sig när ja väl är där.
Ha de så bra hörni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela