lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Bilder från juldagen

Publicerad 2013-01-02 00:38:38 i Allmänt,

Slog mig nu att jag har laddat upp bilder från juldagen här, men som jag aldrig hann lägga upp! Vilken tur att jag kan göra det nu när jag ändå inte kan sova!
Josef bjöd på sig själv som bara han kan göra
Som jag sa, som bara han kan göra
Färgglada killar och en underbar Paula
En vanlig kväll med ISUN
Patrick fick en onepeace som jag blev super avundsjuk på! Kunde inte låta bli o testa den, men han bar den nog bättre än mig. Fast de va största barnstorleken o att han är typ över 2meter lång
 
Sann vänskap
"Julmumman" var helig för vissa. Själv tyckte jag att den smakade skit
Glada o stiliga pojkar i sina julklappar (onepeace och raggsockor)
Kvällens sista bild.
De va en helt okej kväll! Blev inte så mycke till utgång, men sällskapet va sjukt bra o jag skrattade i stort sett hela tiden.
Hoppas på fest med dem snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela