lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Bästa nyåret som någonsin gjorts!!

Publicerad 2013-01-01 23:23:07 i Allmänt,

De va de bästa, de bästa, DE BÄSTA VI HAR GJOOOORT!!!!!!!!
Fy fan va vi är bra!!
Jag, Anneli o Paula ordnade Sunnerstastugan till nyår där vi ordnade grymt käk (helt från grund!), möblerade om borden för 25personer som kom bara på middagen, ordnade bål, snapshäften, personlighetshäfte om alla som kom, lekar. YOU NAME IT!
De kom äver fler grymma människor senare på kvällen o gjorde festen bara ännu bättre.
Åkte därifrån med städad stuga någon gång efter 5.00 för o sedan somna någon gång efter 9.00.
Jag hade alltså varit vaken då i 25timmar.
Men de va så värt de. Lätt den bästa nyårsfesten som någonsin har gjorts. Hur ska man någonsin kunna toppa detta!?
Bilder kommer imorgon hoppas ja. Inte så många, men några kommer definitivt o komma upp.
Hittade inte någon bild på oss tre i Paulas bilder. Men de finns på min kamera så de kommer!!
Annars idag sov jag till 15.30 och lyckades sova hela avsnittet av Palme som va på tv. Får ta igen de senare.
Har även huggit in en andra gång på min pizza (som är de enda jag har ätit idag).
Imorgon blir de jobb, men inte så länge. Det kommer att bli riktigt nice. Hoppas på en lugn vecka nu:).
Jobb imorgon! Men de är inte länge alls o de kommer bara att vara mysigt så de gör mig ingenting alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela