lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

2013 ska bli ett bra år

Publicerad 2013-01-02 00:17:00 i Allmänt,

Gu vad jag har längtat till att detta gräsliga år ska ta slut!
Har kommit ut ett förhållande som va både jobbigt under o efter med sina följder.
Fått reda på att min pappa bär på en tumör.
Fick reda på att min mamma hade en typ utav hudändring som kunde leda till cancer (vi tog bort den, men paniken som uppstod inom en går inte att beskriva).
Jobbat på som en galning bland alla jobb som lätt kan ta knäcken på en.
Men det är tack vare mina fantastiska vänner och min underbara familj som har gjort att jag ändå kan ta mig upp ur sängen. Utan er hade det inte gått.
Jag tackar för:
Resan till Barcelona med Anneli
 
Malmö resan med Malin o Paula
Borlänge resan Med Anneli o Paula
Mitt älskade Gotland med min familj och Kim
Berlin med Anneli o Morgan
Gävle till bror och flickvän
Göteborg med Elsa o Adam
Har ingen bild från Göteborg på den här datorn. Så jag tar andra o passar på att även lägga in andra människor som betyder mycket för mig. Underbara Dilan.
 
Jag kan verkligen känna att min självkänsla har stärkts mer än vad den har varit under de senaste åren. Är långt ifrån helt bra, men jag är på god väg. Nu känns det bara onaturligt o titta ner i marken vart jag än går. Jag kan sträcka på mig o känna att jag ändå mår bra.
Jag ser fram emot ett sånt fantastiskt år nu!
En USA resa är bara början på allt annat som kommer att hända.
Och jag ser verkligen fram emot de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela