lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Söndagsmys

Publicerad 2013-02-17 13:50:43 i Film o musik,

Helt faschinerande!
Jag tror jag kom undan min fruktansvärda bakfulla som jag egentligen skulle få, genom att vakna o fortfarande vara full.
Så nu har jag nyktrat till och kommit undan lindrigt med hjälp av en snäll Paula som kom förbi med en påse ostbollar och att sedan få se filmen Lawless med en liter juice gjorde susen!
Filmen va riktigt bra tyckte ja, inte min typ utav film annars. Men är de bra skådespelaren så kan jag nästan se allt. Tom Hardy, mer av dig tack!!
Älskar den tiden som filmen ska anses vara i.
Älskar relationen en man o en kvinna som va kära i varandra hade. De va inte sliskigt, de va gentleman aktigt. Man kunde få en klänning av sin älskade som inte skulle göra en "sexigare". Utan för att man kunde likna ännu mera en ängel när den va på. Mer än vad man redan gjorde.
Åh, om man ändå levde på den tiden måste ja säga.. när gentlemännen fanns.
Vart finns dem nu någonstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela