lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Sista flyget i USA är härmed bokat!

Publicerad 2013-02-21 21:52:33 i Allmänt,

Efter jobbet traskade ja hem till Anneli i de härliga vädret o bokade sista flygbiljetten för vår tur igenom USA!! Känns så sjukt spännande! Samtidigt skit läskigt! Hoppas man kommer kunna ha lite mer is i magen o inte få hemlängtan o panik varje dag. Huga!
Nu ikväll har jag bara tagit de lugnt med o tvätta lite, samt kollat Cougar Town. Även dragit o handlat lite nässprey för ja orkar inte vara förkyld längre! Jag vill kunna gymma igen o inte känna mig så äcklig med min rökhosta o wiskeyröst. Nu får de räcka!
Passar på o lägga upp lite bilder från några helger sedan med mina brudar!
Hur snuttePaula hamnade i sån jävla matkoma så hon va tvungen o gå o vila sig
Och hur Anneli o jag dummade oss så gott vi bara kunde i hennes vardagsrum!
Tjusigt!
Nu ska ja ha en dejt med min säng o massa tidningar!
Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela