lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Mina vänner..

Publicerad 2013-02-04 22:13:01 i Allmänt,

Idag när man får ett litet sammanbrott så finns de inget annat som kan få en på bättre humör än er.
Hur tårarna försvann på en gång när en Anneli kommer o möter upp en på vägen hem till henne. Hur sprittet i kroppen kryper ur en när Malin o Paula kommer in i huset! Hur lugnet o värmen kommer av att få ett spontansamtal av Kim.
Helt sjukt hur allt bara vände så snabbt! För jag visste att dem alltid får mig på bättre humör när jag är nere. Fy helvete, hur hade de gått för mig om jag inte hade er?? Sick man..
Vi va hemma hos Anneli som sagt o jag fick även träffa hennes super mysiga familj vilket bara de va helt underbart! Sen hur resten av gänget ramlar in så känner ja mig ännu mer stärkt.
Tack för att ni är ni

Kommentarer

Postat av: väneli

Publicerad 2013-02-04 23:28:57

Vi har hängt för mycket med dig, därför vi är så underbara hihi ;) SJUKT tacksam för att jag har er, NI ÄR BÄST!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela