lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Miami dag 1

Publicerad 2013-04-12 04:45:42 i USA,

Efter ca 20timmars resande med olika transporter o en hel del väntande på vissa så är vi ÄNTLIGEN framme i Miami!!!
Måste erkänna att man blev väldigt bortskämd efter att man första gången bodde på hostel så var det helt nybyggt och hur fräscht som helst! De här är inte riktigt samma sak.. Men de ska nog gå bra ändå ska vi se!
Vi tjejer bor i ett 8-rums med en till tjej och resten killar. Har bara hunnit träffa på en av killarna och tjejen, men jag hoppas att resten är lika trevliga!
Nu gäller det o vända på dygnet (lär inte vara några problem med tanke på hur trött man är) för o sedan se va Miami har o bjuda på imorgon!!!
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela