lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Everglade day!

Publicerad 2013-04-19 04:06:55 i USA,

I tisdags åkte jag, tjejerna och vår kortvarige tyska vän Lukas till en Alligator park. Everglade!
Va riktigt nervös på vägen dit med tanke på att jag verkligen inte tycker om sådant alls!
Men jag lyckades sitta kvar i båten utan att i panik klättra ur den. Sen när dem visade en skorpion på deras show efteråt så kunde ja inte låta bli o backa bak en rad på läktaren för att jag blev så rädd. Samt när ja såg ödlor på förra hotellet så kunde ja inte låta bli o känna stor obehag!
kik
Väl tillbaka inne i stan igen åt vi på Five Guys, vilket är som Mc Donalds, fast ännu bättre! Bästa burgaren jag nog har ätit!
Får ni chans så ät där. De är sunkigt som fan, men sjukt gott!
Därefter så gick vi bara runt på stan o flummade oss med o ta massa bilder i butikerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela