lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dålig uppdatering

Publicerad 2013-04-03 13:53:21 i USA,

Har tagit kort på saker o jag har försökt påminna mig själv o skriva. Men de har varit slarv där. Skäms.
Småsaker jag i alla fall kan säga att de är 8dagar kvar, sen är jag, Paula o Anneli i USA!!!
Anneli har även varit så grym idag o klarade teoriprovet så de kan hända att vi har två som kommer kunna köra i USA, vem vet;).
Vet inte vad som händer med min kropp, om den säger från med min stress eller liknande. Jaja, besök hos doktorn får de bli imorgon ändå..
Men för tillfället längtar ja tills ja är i Miami. Jag vill känna värmen, solen o känslan av frihet.
Klart att ja även kommer känna ångest, hemlängtan o en hel del skräck! Men de hoppas ja kommer att gå över lika snabbt som de kommer fram.
Ta en dag i taget helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela