lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 8

Publicerad 2013-04-19 19:19:18 i Allmänt,

Efter en spännande natt med främmande människor som knackar på fel dörr (vår dörr) och ett otäckt åskväder som slog ner vår ström i några sekunder så va man lite mosig när man vaknade imorse.
För tillfället så regnar det ute, så jag väntar på att få kunna skypa med mina föräldrar en liten stund! Har knappt kunnat prata med dem så detta kommer o bli underbart (om dem nu har lärt sig hur man startar skype)!
Har även fått skypa med Malin en liten stund vilket va super roligt!! Hört att Fyrisån stiger;).
Efter det ska vi ta oss till köpcentrumet som vi va på igår för o ordna kontantkort till våra mobiler så att de blir lättare för oss o ringa runt här i USA, samt efter de försöka hyra en bil för de få dagar vi har här.
De blir för dyrt att åka taxi vart man än ska med tanke på att de inte finns några bussar här.
Nu sitter vi o kollar bra hyresställen för bilar samtidigt som vi kollar om de två misstänkta som orsakade bomben i Boston.
Eller nu är de bara en kvar..
Jag i Miami under Pride Festivalen!
Hysteriskt roligt o se alla som ville visa upp sitt rätta jag utan o behöva skämmas eller känna sig mer annorlunda än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela