lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 7 New Orleans

Publicerad 2013-04-19 02:49:00 i Dagens inköp, USA,

Nu har vi anlänt till New Orleans och vi har fått ett..speciellt intryck av staden.
Med tanke på att vi bokade hotell så sent så va dem i centrum så dyra så vi får nu bo utanför stan en liten bit. Vi har även hört att de inte är så där jätte tryggt att gå i området. Spelar roll om de är natt eller dag.
Så vi gick i ett köpcentrum under dagen o sen fick vi ta en taxi till närmsta Super Market.. Känns lite så där, men va ska man göra!
Hittade massa fina saker i butikerna! Svårt o inte vilja handla något!!!
Så vi tänker bara ta de lugnt ikväll på hotellet och ladda för att kanske ta oss till French Quarter imorgon. Får se om de blir att vi kan hyra en bil eller om vi måste åka taxi vart vi än ska någonstans.
Vart riktigt besviken idag när vi va o handlade på Super marketen för dem hade nästan varken frukt eller vatten i affären. Bara sötningsmedel, läsk och kakor. Inte konstigt att alla är enorma här! Vill inte veta vad som kommer o hända med min kropp när ja är klar här.
Måste hamna på en strikt diet när jag kommer hem sen. Och ni måste hjälpa mig med alla tips o pushar till att ta mig till gymmet o annat!
Fixade nya skor idag så jag hoppas att de ska pusha mig till o kunna springa lite här också.
Kanske inte i New Orleans bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela