lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 4, morgonmys

Publicerad 2013-04-14 15:01:53 i USA,

När de andra ligger i sina sängar på grund utav trötthet eller utmattning för ett springande till toaletten o spy hela natten så bestämmer ja mig för att inte störa dem o läsa på lite om Miami istället! Är en rätt morgonpigg människa så varför störa de andra då när ja kan själv göra vettiga saker för min egen del?
Ska även försöka hitta på saker på egenhand, så varför inte ta fram min underbara USA bok, lyssna på älskade mumford and sons och sugas in i vad Miami har o erbjuda!
De är PRECIS vad jag tänker göra!!
Börjar bli hungrig nu bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela